Esitatud kodutööd

Keskkonnakampaania “Võta Vabalt” on edukalt lõppenud.

 

Registreerimise info

  • Võistkonna koosseisus peab olema vähemalt 3 liiget, kellest 1 peab olema täiskasvanu, teiste liikmete vanus pole piiratud.
  • Võistkonda peab esindama 1 täiskasvanu (näiteks õpetaja, lapsevanem jne), kellega korraldaja saab suhelda ja kes vastutab kampaanias osalemise õigsuse eest. 
  • Iga võistkond palun registreerida vaid ühe korra.
  • Kampaanias osalemiseks tuleb võistkond registreerida kampaania kodulehel registreerimisvormi kaudu SIIT.

Fookused, alamteemad ja kodutöö tähtajad

Kampaanias on 4 suuremat fookust: tarbimine, vesi, maa ja õhk. Iga fookuse all on olemas erinevad muretekitavaid alamteemad, kust osalev võistkond valib ühe meelepärase, millele antud perioodil end pühendab ning millesse rohkem süveneb, lahendust otsib ning sellest tulenevalt ka kodutöö teeb. Kogu kampaania ajal võtavad võistkonnad enda käsitleda neli erinevat probleemkohta, nelja erineva fookuse alt. Nii lihtne ongi!

Vaata fookuste alamteemasi ja kodutööde tähtaegu SIIT.

Kodutööde esitamisel pane tähele!

  • Etteantud vormi põhjal tuleb iga osaletud fookusteema kohta:
    • Lahti kirjutada, miks võistkond fookusteema juures just selle alamteema valis. 
    • Kirjeldada, mis oli võistkonnal püstitatud tegevuse eesmärk.
    • Märkida, kas püstitatud eesmärk saavutati.
    • Kirjeldada, mida tehtud tegevuste juures osalejad õppisid.
    • Lisada 1 pilt (jpg/png), mis kajastab tehtud tööd või annab edasi tegevustest saadud emotsiooni. Kui soov on edasi anda rohkem kui üks pilt võimaldab, näiteks tegevust, tulemust ja muud olustikku, siis soovitame teha piltidest kollaaž ning edastada see ühe pildina. Kollaaži tegemiseks kasuta seda tööriista SIIN. Pilti võib asendada ka videofailiga (Youtube, Vimeo vms), mille pikkus on kuni 1 minut ja see peab kajastama tehtud tööd või andma edasi tegevustest saadud emotsiooni.
    • Hindama 0-10 skaalal, kui tõenäoliselt muutis antud teema läbimine edaspidi võistkonna liikmete harjumusi.
  • Tööde esitamine toimub fookusteema viimasel nädalal ja peale seda kuni etteantud kuupäevani. Tarbimine kuni 5. märts,  vesi kuni 5. aprill, maa kuni 5. mai ning õhk kuni 20. mai.
  • Tööd (pilt/video) esitatakse avalikult kampaania kodulehel, kus toimub rahvahääletus. 
  • 1. – 20. mai toimub eraldi kodutööde esitamise voor, kõigile kodutöödele, mis hilise registreerimise või muu põhjus tõttu jäid varasemalt esitamata. Hääletus läheb samuti lukku kell 23.59 ning punktiarvestuses lähevad arvesse vaid pooled kogutud punktidest.

Hindamine ja punktide kujunemine

Hindamisel läheb arvesse kampaanias osalemine, tööde esitlemine ja nende õigeaegne esitamine, lisaks vaba teema käsitlemine ning rahva- ja žürii hääletus. Kõik punktid liidetakse omavahel kokku ning selle tulemusel tekib võistkondade pingerida. Maksimaalselt on ühe fookuse kodutöö eest võimalik saada 10 punkti.

Vaata hindamise ja punktide süsteemi SIIT.

Liitu uudiskirjaga
Kampaania korraldaja
Kampaania rahastaja